این پست یک ساله شده ،به حرمت این شبا و پدرمون که دست حمایتگرش همیشه روی سر ایتام بوده و همون کوچولوها کاسه شیر واسش بردن ،واسه منم دعا کنید که امسال خیلی بیشتر واسه رقم خوردن سرنوشتم به دعا نیاز دارم البته اگر مطالب این وبلاگ کمکتون کرده
درپناه حق
یاعلی
5تیر1395
هرچی بخوای...ما را در سایت هرچی بخوای دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 17