هرچی بخوای

متن مرتبط با «ذکر یاجبار» در سایت هرچی بخوای نوشته شده است

یــــــاجـــــبــــــــــــــــار....

  • نیلوبلاگ

    xa0 " یا جبار" با تعجب پرسیدم : " چرا جبار ؟ این همه اسم داره ! xa0رب... xa0رحمان ... xa0رحیم ... xa0محبوب... xa0عزیز... " xa0 xa0خندید ! xa0چشمای روشنشو به نگاه من گره زد و گفت : xa0" ولی جبار یه چیز دیگه س ! xa0وقتی تموم عالم به تو پشت کرد و رفت ... xa0وقتی گوشه گوشه دلت پر شد از حس سقوط ... xa0اون وقته که ... xa0ببینم اصلا تو میدونی معنیش چیه ؟ " xa0شونه هامو به علامت ندونستن انداختم بالا . xa0 xa0خودش ادامه داد : xa0 " جبار یعنی جبران شکستگی من " xa0 xa0حرفش به دلم نشست . xa0خیلی زیاد ... xa...

    ادامه مطلب