یــــــاجـــــبــــــــــــــــار....

خرید بک لینک

" یا جبار"

با تعجب پرسیدم : " چرا جبار ؟ این همه اسم داره !

رب...
رحمان ...
رحیم ...
محبوب...
عزیز... "

خندید !

چشمای روشنشو به نگاه من گره زد و گفت :
" ولی جبار یه چیز دیگه س !
وقتی تموم عالم به تو پشت کرد و رفت ...
وقتی گوشه گوشه دلت پر شد از حس سقوط ...
اون وقته که ...
ببینم اصلا تو میدونی معنیش چیه ؟ "
شونه هامو به علامت ندونستن انداختم بالا .

خودش ادامه داد :

" جبار یعنی جبران شکستگی من "

حرفش به دلم نشست .
خیلی زیاد ...

سایه معشوق اگر افتاد بر عاشق چه شد

ما به او محتاج بودیم ، او به ما مشتاق بود

مریم عندلیب

هرچی بخوای...

ما را در سایت هرچی بخوای دنبال می‌کنید

برچسب: ذکر یاجبار,معنی یاجبار, نویسنده: بازدید: 17 تاريخ: پنجشنبه 8 مهر 1395 ساعت: 17:45

صفحه بندی